۱۳۹۱ مرداد ۲۲, یکشنبه

بیانیه تشکیلات گاموح در خصوص زلزله اخیر در آزربایجان جنوبی و ابراز همدردی با ملت شریف و داغدیده

اورمو ایشچیلری : تشکیلات حرکت بیداری ملی آزربایجان جنوبی(گاموح) با ابراز تاسف و تاثر شدید خود از مصیبت وارده به ملت ترک آذربایجان جنوبی در نتیجه بلایای طبیعی و زلزله اخیر ، ضمن عرض تسلیت و همدردی به ملت ترک آذربایجان جنوبی و بازماندگان این فاجعه ، خواهان کمک و همیاری عمومی ملت آذربایجان , به آسیب دیده گان مناطق زلزله زده میباشد .در راستا ی امداد رسانی و تامین معیشتی زلزله زدگان٬تشکیلات گاموح ، با همکاری بنیاد فرهنگی آذربایجان جنوبی درشهر آدانای ترکیه ، فعالیت گسترده ای را در خصوص جلب کمکهای مالی و معنوی مردمی و دولتی برادرانمان در ترکیه و آذربایجان شمالی ( جمهوری آذربایجان ) آغاز کرده است . تشکیلات گاموح ٬ عدم پوشش خبری لازم صدا و سیمای رژیم تهران و رسانه های تصویری و اجتماعی٬ وابسته به شوونیزم داخل و خارج کشور درکم اهمیت جلوه دادن این حادثه را شدیدا تقبیح و محکوم مینماید . علاوتا متذکر میشویم که ٬رسانه های داخلی و دولتی که به جای پوشش خبری و امدادرسانی به زلزله زده گان به فرافکنی و
انعکاس اخبار رژیم وابسته بشار اسد می پردازند چیزی جز نمایش روح انسان ستیزی و فرهنگ فاشیستی حکومت باصطلاح جمهوری اسلامی نیست که پخش هر گونه خبر در راستای بیان جنایات عمدی و نرم خود را٬ پوششی برای کم اهمیت جلوه دادن این ضایعه ملی مینمایند. .
به اطلاع عالیه ملت شریف آذربایجان جنوبی میرساند که٬ کوتاهی هدایت دار رژیم در حالی به وقوع میپیوندد که اگر چنین حادثه ای در مناطق مرکزی و فارس نشین رخ داده بود ، رژیم با پوشش خبری گسترده و فراگیر خویش ، افکار عمومی جهان را از این واقعه آگاه کرده و در صدد جلب کمک و حمایت از سوی جهانیان میشد ٬حال آنکه نابودی آزربایجان هیچ واکنش مثبتی را از سوی عوامل و نمایندگان منتصب حکومت را نیز در بر نداشته است . لازم به ذکر است که رژیم تهران در ادامه سیاستهای فریبکارانه و سودجویانه خود ٬ به احداث و ساخت ساز واحد های مسکونی مقاوم در برابر زلزله ، در کشورهای آمریکای لاتین بویژه ونزوئلا پرداخته است در صورتیکه ، بسیاری از ابنیه مسکونی موجود در شهرها و روستاهای آذربایجان جنوبی هیچگونه مقاوم سازی نشده و تاب مقاومت دربرابر سوانح طبیعی را ندارند ٬ تشدید تواتر عمدی این نوع کارشکنیهای ساختاری حاکمیت ٬ موجبات افزایش آمار تلفات جانی شده است. صد افسوس که ملت داغدیده آذربایجان علاوه بر تحمل این حادثه مصیبت بار و آوارگی به بار آمده از این زلزله ، مزه بی تفاوتی و لاقیدی رژیم تهران را باید بچشد و تحمل نماید . در پایان تشکیلات گاموح با اعلام عزای عمومی سه روزه در سراسر آذربایجان جنوبی ،خواهان همدردی و همیاری سایر هموطنان آذربایجان جنوبی ، با بازماندگان و آسیب دیدگان این ضایعه ملی بوده و تعمیم عزم ملی جهت التیام بخشیدن به آلام هموطنان آسیب دیده را خواستار است .
حرکت بیداری ملی آذربایجان جنوبی )گاموح )

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر