۱۳۹۰ اسفند ۲۱, یکشنبه

کارنامه دیدگاههای تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان منتشر شد ــ لینک دانلود

اورمو ایشچیلری : دفتر سوم مجموعه بیانیه ها و تحلیلهای تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان با عنوان "کارنامه دیدگاهها" منتشر شد.
این دفتر که بر دو بخش بیانیه ها و تحلیلها مشتمل می باشد از طرف کمیته نشر تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان چاپ و توسط هسته های شهری در مناطق مختلف آزربایجان جنوبی پخش شده است.
فایل پی دی اف این دفتر از طریق ارگان اینترنتی تشکیلات قابل دسترسی می باشد.
لازم به ذکر است نشریات تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان با هدف ارتباط عینی با قشرهای مختلف جامعه آزربایجان، انتقال و نشر افکار و رویکردهای حرکت ملی آزربایجان و نیز دیدگاههای تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان علی الخصوص در میان قشرهایی که دسترسی کمتری به فضای اینترنتی دارند صورت پذیرفته می پذیرد.
در گذشته نیز نشریاتی همچون نشریه دیرنیش سسی (صدای مقاومت)، کتابچه های تبیینی، دفترهای شماره 1 و 2 مشتمل بر بیانیه های تشکیلاتی و کتابچه مرامنامه تشکیلات و نیز پاره ای نشریات همسو توسط کمیته نشر تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان منتشر شده است.
تشکیلات مقاومت ملی آزربایجان همچنین اقدام به پخش مطالب سمعی و بصری در مناطق مختلف آزربایجان جنوبی می نماید که آخرین نمونه آن پخش سی دی سخنان سخنگوی تشکیلات در کنفرانس پالتالکی "آزر تالک" می باشد.

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر