۱۳۹۱ تیر ۷, چهارشنبه

سیل در تبریز یک قربانی گرفت

اورمو ایشچیلری :مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی از کشف جسد مردی مجهول‌الهویه که بر اثر سیل در تبریز فوت کرده بود، خبر داد.حبیب حسینقلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: عصر امروز ساعت 19.30 به‌دنبال بارش باران و تگرگ در مناطق بالادستی تبریز و به‌دنبال آن وقوع سیل، تیم‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی جسد مرد مجهول‌الهویه‌ای را در پل سنگی (چایکنار) تبریز کشف کردند.
با توجه به اینکه در این ساعت بارشی در تبریز گزارش نشده به احتمال زیاد جسد این مرد از مناطق بالادستی تبریز که عصر امروز بارش شدید و بی‌سابقه باران و تگرگ داشتند به تبریز آورده شده است.

کشته شدن 2 نفر بر اثر ریزش آوار

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: یک بامداد امروز پنجم تیرماه بر اثر ریزش آوار در روستای "کورن" از توابع هوراند یک پیرمرد 70 ساله و یک پیرزن 60 ساله جان خود را از دست دادند.

برخورد نیسان با موتورسیکلت در تبریز یک کشته برجای گذاشت

حسینقلیزاده گفت: در حادثه‌ای دیگر ساعت 14 امروز بر اثر برخورد یک دستگاه نیسان با موتورسیکلت در اتوبان شهید کسایی تبریز دو راکب موتور سیکلت کنترل خود را از دست داد و با گاردیل کنار جاده از ناحیه سر برخورد می‌کنند.

وی افزود: به‌دنبال این حادثه مرکز فوریت‌های مناطق 11 و 14 در محل حادثه حاضر شدند و مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند که متاسفانه یکی از مصدومان این حادثه در بیمارستان جان باخت.

حسینقلیزاده با بیان اینکه راکبان موتورسیکلت این حادثه فاقد کلاه ایمنی بودند، خاطرنشان کرد: مطمئنا در صورت داشتن کلاه ایمنی مصدوم فوت کرده، نجات می‌یافت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی همچنین گفت: متاسفانه در اینگونه حوادث مردم با پارک کردن خودروهای خود در کنار جاده و تجمع آن در محل موجب ترافیک سنگین جاده می‌شوند که موجب می‌شود تیم‌های فوریت‌های پزشکی در ترافیک حادثه مانده و دیرتر به محل حادثه برسند.

وی از شهروندان خواست در حوادث رانندگی از تجمع در محل حادثه خودداری کرده تا تیم‌های مرکز فوریت‌های پزشکی در اسرع وقت بتوانند در محل حادثه حاضر شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر