۱۳۹۱ مهر ۲۰, پنجشنبه

اخبار فردین مرادپور در هفتمین روز اعتصاب غذا

اورمو ایشچیلری :گونئی نیوز:1- روز پیش مراحل تحقیقاتی شکایت فردین در شعبه 11 دادیاری دادسرای عمومی تبریز با حضور وی برگزار شد . در این جلسه از وی خواسته شده که از دعوی خود علیه مسئولین زندان صرف نظر کند .وی نیزتاکید نموده تا زمانیکه به شکایت و خواسته های قانونی اش رسیدگی نشود به اعتصاب غذای خود ادامه خواهد داد .
2- امروز مهدی جعفرزاده وکیل پیشین فردین مرادپور ، وکالت وی را برای پیگیری شکایتش علیه مسئولین زندان مرکزی تبریز برعهده گرفت .
3- بعد از طرح دعوی مرادپور بر علیه مسئولین زندان تبریز آنان نیز در تکاپوی پرونده سازی بر علیه وی بر آمده و شکایتی را بر علیه او به همان شعبه ارجاع داده اند ، در همین راستا فردی بنام قلیزاده مسئول بند متادون کارگاهی که سابقه برخورد با مرادپور( مشاهده سابقه در این
لینک http://tiny.cc/6swylw ) را دارد به همراهی وکیل بند ( حق شناس ) ، زندانیان عادی بند متادون کارگاهی را تحت فشار قرارداده اند تا در دادیاری و دادگاه بر علیه فردین شهادت بدهند . دو تن از زندانیان بند به نامهای یوسف عبداللهی و محمد حسن زاده نیز به دلیل مخالفت با درخواست و خواسته ی غیر اخلاقی ایشان به بند متادون 2 انتقال داده شده اند .
سه تن از زندانیانی که تن به این عمل غیر اخلاقی داده بوده اند تا در دادیاری بر علیه وی شهادت بدهند در هنگام قسم خوردن بر قرآن اظهار کرده اند که به زور وادار به شهادت شده اند و از این عمل غیر اخلاقی سرباز زده اند .
4- حال عمومی فردین رضایت بخش نبوده و از معده درد و تپش قلب رنج می برد .با این حال مسئولین زندان همچنان از ورود وی به داخل بند ممانعت کرده و وی در سالن بند 7 استراحت می کند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر