۱۳۹۰ دی ۲۴, شنبه

آقای اعلمی ! ببخشید ولی شما صلاحیت نماینده ملت شدن را ندارید!

اورمو ایشچیلری :به دنبال درج مطلبی با عنوان در مجلسی که بخاطر مشارکت و یا غفلت نمایندگانش 3000 میلیارد تومان اختلاس رخ می دهد و احمدی نژاد آنرا از راس به قعر امور می کشد، شما صلاحیت حضور ندارید (  به قلم آقای دکتر اعلمی ) نوشته زیر از طرف یکی از همکاران اورمو ایشچیلری بدستمان رسید که خواندن آن را به آقای دکترو سایر نمایندگان آزربایجان توصیه می کنیم-اورمو ایشچیلری  
جناب آقای اعلمی شما از نظر من صلاحیت نمایندگی مردم آزربایجان را ندارید ! نه از آن جهت که در نوشته خود ذکر کرده اید. بله به عکس به استناد ماده 28و التزام شما به مفاد بند های 1تا 3 شما صلاحیت نمایندگی مردم آزربایجان را ندارید.( ماده 28 قانون انتخابات مقرر می دارد: انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام بايد داراي شرايط زير باشند:
1 - اعتقاد و التزام عملي به اسلام و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران
2 - تابعيت كشور جمهوري اسلامي ايران
3 - ابراز وفاداري به قانون اساسي و اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه
)زیرا:
1) نظام جمهوری اسلامی ایران نه تنها مقدس نیست بلکه منفور ملل ساکن در ایران است . این همه جور و تجاوز و ظلم چه دارد که شما هنوز هم به آن ملتزم هستید؟
2)ایران زندان ملل ساکن در آن است  والتزام به  تابعیت آن تایید همه آن چیزی است که تاکنون به هویت و فرهنگ و اقتصاد و طبیعت ما رفته است.
3)قانون اساسی جمهوری اسلامی و اصل ضد بشری و ضد دمکراسی ولایت فقیه عامل عقب ماندگی و استمرار دیکتاتوری قداری است که کشور را به نابودی ،فساد و فحشاء گسترده و سرکوب بی امان ملل و آزادیخواهان ساکن در ایران کشانده است.
به استناد همین سه ماده که شما خود را مقید و ملتزم به آن می دانید ، از نظر من ، شما و همه نمایندگان فعلی و قبلی مجلس شورای اسلامی ایران صلاحیت نمایندگی ملت آزربایجان را ندارید.

(ط . م) یکی از هزارن شاغل بیکار شده آزربایجانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر