۱۳۹۱ خرداد ۱, دوشنبه

فرمانداری ارومیه : با هرگونه تجمع فردا (اول خرداد) برخورد قاطع خواهد شد

اورمو ایشچیلری :   با توجه به شایعات پخش شده در برخی از سایت های فضای مجازی مبنی بر اخذ مجوز جهت تجمع در روز دوشنبه مورخ 1/3/91 در ارومیه ، فرماندار شهرستان ارومیه اعلام داشت نه تنها تقاضا و درخواستی برای تجمع و راهپیمایی نشده است بلکه هیچ گونه مجوزی هم در این رابطه صادر نگردیده است.

شریف نژاد ضمن تکذیب شایعات منتشره در سایت های اینترنتی ، هرگونه تجمع و راهپیمایی را در این روز
غیرقانونی اعلام و خاطرنشان کرد: با خاطیان و محرّکین احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

لینک خبر در سایت فرمانداری اورمیه


قاضی پور: نمی دانم منظور عده ای از طرح نام بنده در چنین مواقعی چیست!

همچنان تابع قانونم و معتقدم مطالبات مردم باید از کانال قانونی پیگیری شود
نمی دانم منظور برخی افراد از به میان آوردن نام من در چنین مواقعی چیست؛ از اول هم تابع قانون بودم و معتقد بودم باید درخواستها و مطالبات مردم از طریق مسالمت آمیز و قانونی پیگیری شود.
نماینده اورمیه در مجلس با اعلام این مطلب در گفتگو با آینانیوز، از شیطنت یکی از نشریات استانی در گنجاندن عکسش به جای یکی دیگر از نمایندگان استان در کنار یک تیتر حساسیت برانگیز نیز گلایه کرد و افزود: با هرگونه اقدامات تحریک آمیز و تفرقه افکنانه مخالف بوده و این قبیل اقدامات را به شدت محکوم می کنم.

نادر قاضی پور روز گذشته، بعد از آنکه شایعات بسیاری در رابطه با حمایتش از تجمع غیرقانونی احتمالی امروز(دوشنبه اول خرداد) در اورمیه و برخی شهرهای آذربایجان در اعتراض به روند خشک شدن دریاچه اورمیه منتشر شد با ارسال پیامکهایی از جانب خود و دفتر ارتباطات مردمی اش این تحرکات را محکوم و شایعات مربوطه را تکذیب کرده بود.
وی از همه هوادرانش خواست تا ضمن حفظ خویشتنداری و آرامش خود از انتشار چنین اخبار نادرستی خودداری کنند.

نماینده اورمیه در خصوص بنرهایی که حاوی اظهارات چند روز گذشته اش در مجلس هست نیز واکنش نشان داد و گفت: این بنرها از جانب مردم زده شده و به سخنان بنده در خصوص مخالفت با تخصیص بودجه به شهرداری اصفهان اشاره شده که ارتباطی با موضوع دریاچه اورمیه ندارد، از سویی انتشار و نصب این بنرها توسط دفتر ارتباطات مردمی اینجانب نبوده و از سوی مردم انجام شده است.

گفتنی است قاضی پور صبح امروز در گفتگو با سایتهای خبری اروم نیوز و اورمیا، مکررا حمایتش از تجمعات غیرقانونی را محکوم کرده بود

کمپین اعتراض به خشکاندن دریاچه اورمیه

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر