۱۳۹۰ مهر ۲۶, سه‌شنبه

بیانیه ی جمعی از فعالین حرکت ملی در رابطه با اورمو گولو_شاخه ی تبریز( شماره 2)

اورمو ایشچیلری :
بیرلیک هاریی:
                           اورمو گولو سوسوزدو
                                                       آزربایجان اویانماسا اودوزدو
روزها مثل باد می گذرد، مثل بادی که وعده های دروغین دولت برای نجات اورمو گولو را با خود می برد و نفس های نگین آزربایجان را سنگین و سنگین تر میکند و نیش خنده های دشمنان آزربایجان گوش فعالین در بند را کر می کند. فریاد نجات خواهی عروسی که سالها آعوشش مسکن دردهایمان بوده وجدان خوابیده را بیدار میکند و امیدی جز فریاد اعتراض ما
فعالین و ملت آزربایجان برای زنده ماندن ندارد. هشت سال برای کسی که نمی شناسم و دشمنی که هرگز دشمنم نبود جنگیدم به امید اینکه روزی متحدی داشته باشم و وطنی در امن اما افسوس که متحد شدند در نابود کردن وطنم آزربایجان، زبانم را از حلقومم بیرون کشیدند تا صدای فریادم وجدان همیشه خوابشان را آزرده نکند، وطنم را تکه تکه کردند تا پای ایستادن در مقابل آنها را نداشته باشد، ملتم را مسخره کردند تا جرات گفتن کیست را از او بدزدند، و اینک نوبت بریدن سرش است نوبت زدن تیر خلاص بر وطنم آزربایجان، نوبت کویر کردن ، نوبت کوچاندن، نوبت به گدایی انداختن در جلوی دشمنانش..آه...کیست که مرا یاری کند؟..
اما هنوز نفس میکشد ملتم و هنوز هستند کسانی که خود را نوادگان بابک و ستارخان و تومروس بدانند و قیامهای خردادماه 85 را تکرارکنند به مانند قیامهای 5 و 12 شهریور سال نود، و هستند کسانی که دست نجات خواهی اورمو گولو را بگیرند تا غرق نشود در شوره زارها، و به فریاد آزاد خواهی فعالان دربند نعره ی امید بخش کور اوغلو بکشند.
ما جمعی از فعالین حرکت ملی _شاخه ی تبریز، بیانه ی شماره2 را با عنوان بیرلیک و اتحاد در مقابل دشمنان آزربایجان به ملت آزربایجان اطلاع داده و از ملت آزربایجان دعوت می کنیم تا دست یاری فعالان حرکت ملی را گرفته و ما را در تجمع اعتراضی روز شنبه  30مهر در تبریز یاری کنند تا بتوانیم همه باهم اورمو گولو  را از دست دشمن نجات دهیم.
زمان و مکان گردهمایی:
روز شنبه30مهر ساعت 17 حد فاصل راستا کوچه واستانداری
من یانماسام...
سن یانماسان....
ناسیل چیخار قارانلیقلار آیدینلیغا..!!؟؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر