۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

نسل كشي وحشتناک مسلمانان برمه‌ ادامه دارد +7عكس

اورمو ایشچیلری :


 
انتشار صحنه‌هاي تكان دهنده از آتش زدن مسلمانان برمه‌اي :


 
چند روزي است كه بار ديگر خبر كشتار گسترده مسلمانان برمه‌اي بر سر زبان‌ها افتاده است. در كشوري كه نظاميان همه كاره مملكت بوده، هندوها و بودايي‌هاي اكثريت در تنها مساله‌اي كه آزادي دارند، كشتار وسيع و گسترده مسلمانان است.
 
 در تازه‌ترن كشتار مسلمانان توسط هندوها و بودايي‌هاي افراطي در روستاها و مناطق شمال و شمال غربي اين كشور، در حضور نيروهاي نظامي و انتظامي برمه‌اي تندروهاي مذهبي به روستاهاي مسلمان نشين حمله كرده و علاوه بر آتش زدن خانه‌هاي آنها، بسياري را زنده زنده در آتش سوزانده، به زنان و دختران تجاوز كرده و باقيمانده را هم فراري داده‌اند.

سران حكومت نظامي ميانمار به جاي پاسخگويي به اين وحشي‌گري بودايي‌ها و هندوهاي افراطي مسلمانان ساكن در اين كشور را مهاجران غير قانوني خوانده كه دو راه بيشتر پيش روي آنها نيست؛ يا اينكه از كشور خارج شوند و يا اينكه به اردوگاه‌هاي پناهندگان بروند.
 
تعداد مسلماناني كه هدف حملات افراطي‌هاي مورد حمايت دولت قرار گرفته‌اند بيش از 800هزار نفر است و مشخص نيست سازمان‌هاي بين‌المللي و به خصوص مدافعان حقوق بشر در اين ميان كجا هستند.
 
انتشار صحنه‌هاي تكان دهنده از آتش زدن مسلمانان برمه‌اي در حالي كه برخي از كشورهاي مسلمان! تمركز خود را بر روي تحولات سوريه گذاشته و در مورد كشتار! مردم اين كشور دادن سخن داده و تمام وقت راديو و تلويزيون‌هاي خود را  صرف پرداختن به مسايل اين كشور مي‌كنند سوالات بسياري را در ذهن متبادر مي‌كند كه از همان ابتدا پاسخ آن مشخص است.
 

منبع: 

عکس ها از ایران آباد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر