۱۳۹۰ آبان ۲۷, جمعه

اعلام حمایت اورمو ایشچیلری ازگروه خبری تبریز سسی در ارتباط با انعکاس خبرها

اورمو ایشچیلری : سایت وزین تبریز سسی که به حق یکی از سایت های خبری مطرح و حقیقت جوی آزربایجانی است گلایه ای را از برخی دوستان فعال در سایت های هم فکر و برادر آزربایجانی مطرح نموده که روایت حال خبرگزاری اورمو ایشچیلری نیز می باشد.ضمن درج اطلاعیه این گروه ، از تمام دوستان که زحمت کشیده و با به خطر انداختن جان ، آزادی ، موقعیت شغلی و با به جان خریدن مشقات بسیار به تهیه خبر ، عکس و گزارش می پردازند ، خواهش داریم موارد مطروحه را مد نظر داشته باشند و اگر چنانچه خبرگزاری اورمو ایشچیلری نیز در اثر سهو منبعی را از خبری ذکر نکرده باشد ، عذر ما را بپذیرند.
با تشکر و احترام خبرگزاری اورمو ایشچیلری

اطلاعیه گروه خبری تبریز سسی در ارتباط با انعکاس خبرها

مدیران مسئول محترم  وبلاگ ها ، سایت های خبری و تلویزون ملی آذربایجان جنوبی

با سلام و عرض احترام و آرزوی موفقیت برای شما دوستان و همکاران عزیز در مبارزات ملی
چنانکه مستحضر می باشید، انتشار اخبار صحیح و درست، امانت داری و رعایت اصول خبر رسانی یکی از پایه های اساسی کار مطبوعاتی و خبر رسانی  حرفه ای می باشد.  متاسفانه اخیرا شاهد آن هستیم که برخی از سایت های محترم حرکت ملی آزربایجان که زحمات آنها در امر خبر رسانی مسائل مربوط به آزربایجان قابل تحسین و تقدیر است به صورت سهوی و یا عمدی از ذکر منابع خبر خودداری و یا به سانسور متون خبر می پردازند.
گروه خبری تبریز سسی که در فضای پر خطر و سنگین امنیتی موجود در آزربایجان تلاش دارد تا حد امکان اخبار وقایع آزربایجان را به صورت صحیح منعکس نماید ضمن احترام به حقوق و اختیارات دست اندرکاران سایت های محترم ، تقاضا دارد در صورت منعکس کردن خبر های اختصاصی این گروه خبری به ذکر منبع آن نیز اشاره فرمایند.
 
گروه خبری تبریز سسی از همه همکاران مطبوعاتی فعال در وبلاگ ها،سایت های خبری  و تلویزیون ملی آزربایجان جنوبی تشکر و قدرانی می نماید.
 
گروه خبری تبریز سسی
 
آزربایجان جنوبی
 
26 / آبان ماه / 1390

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر