۱۳۹۰ آذر ۸, سه‌شنبه

افشای اسامی سه نفر از شکنجه گران در زندان قیزیل حصار تهران

اورمو ایشچیلری :كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها: اسامي چند شكنجه گر در زندان قزلحصار كرج به دست كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها رسيده است. گزارشات نشان مي دهند كه در اين زندان, شكنجه و اذيت و آزار به نحوي غيرقابل تحمل در مورد زندانيان اعمال مي شود. در اين گزارش اختصاصي, اسامي شماري از اين شكنجه گران و حرفه هر يك در زمينه اذيت و آزار و بدرفتاري با زندانيان را مي آوريم:
يكي از اين شكنجه گران, سروان كفايتي نام دارد. حرفه او در به صليب كشيدن زندانيان است. شاهدان مي گويند, او زندانيان را به صورت صليب درمي آورد و تا آنجا مي برد كه نوك انگشت شان به زمين مي رسد و در همان حال, زندانيان بي دفاع را ساعت ها در معرض انواع شكنجه هاي روحي و
جسمي قرار مي دهد. نفر بعدي, سرگرد سياوشي است. او در گذشته مسوول مالي زندان بوده است. دليل فاش شدن هويت او, اختلاس از پول زندانيان بي گناه بوده كه به دنبال آن از اين مسووليت كنار گذاشته مي شود. سياوشي در حال حاضر يكي از شكنجه گران زندان قزلحصار است. نفر سوم, سروان كشاني است. او اخيراً بازنشسته شده اما از شكنجه گران معروف است كه در بين زندانيان, به قصي القلب بودن و بي رحمي اش شناخته مي شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر