۱۳۹۱ مهر ۱, شنبه

خیانت به مردم آزربایجان از جاسوسی برای وزارت اطلاعات ایران تا طراحی وبلاگ- بولوت اورمولو

اورمو ایشچیلری :دیروز که برای قدم زدن بیرون رفتم بی اختیار چشمم به ویترین بوتیکهایی می افتاد که پر بودند از مقواهایی که پر بودند از قیمتهایی که پر بودند از ارقام! تی شرت آستین بلند، شلوار جین، پیراهن، مانتو ،روسری... برای هرکدام عددی و قیمتی و مقوایی. کمی جلوتر بوتیکی بود که توجهم را جلب کرد.اسمش آذریها بود و شکل عجیبی داشت.بیشتر شبیه دالان بود تا مغازه! روی ویترینش هم پر بود از مقواهایی که رویشان نوشته شده بود: دوست ، همسایه ، مردم، وطن، شرف، ناموس و خود! وارد شدم و سلام دادم. چند نفر مشغول کار بودند و چند فروشنده پشت میز نشسته
بودند. هر کدام مسئول فروش چیزی بودند. یکی دوست، یکی همسایه، یکی وطن و یکی خود!
پرسیدم: کل اجناستان یکجا چند؟
حسابدار مغازه فورا شروع به جمع و ضرب کرد و قیمت را گفت. گفتم به آن اندازه پول ندارم اما رگهایم پر از خونیست که حاضرم قطره قطره اش را در ازای اجناس فروشیتان فدا کنم. من فعال منسوب به حرکت ملی آزربایجان هستم...
خائنین به ملت آزربایجان بار دیگر در راستای خدمت به سروران و صاحبان شوونیستشان، پس از ناکام ماندن پروژه ی "خائن بلاگفا" این بار با طراحی وبلاگ "آذریها" به دنبال خدمت به اربابان خود و دشمنان مردم و خاک آزربایجان هستند. از لحظه ی آغاز بکار این وبلاگ تا امروز با بکارگیری انواع روشهای منحصر به وزارت اطلاعات ایران، اعم از دروغ پراکنی، تهمت، افترا، انتشار مقالات غیر علمی و... نوکری اربابانشان را بجا آورده اند و در حد توان چهره های شاخص حرکت ملی آزربایجان از جناب کامرانی و اوبالی و کسکین گرفته تا خانم زمانی و تنی چند از سایر بزرگان و فعالین منسوب به این حرکت را مورد زشت ترین حملات قرار داده اند.
فروشندگان بوتیک آذریها و بوتیکهای مشابه، آقایان سیف الدینی، عجمی، خواجه ای ، محمدپور و ... مردم خود را، شرفتان را وطنتان را چند می فروشید؟
این را بدانید که مردم آزربایجان با قطره قطره ی خون خود خریدار اجناسی هستند که شما فروشنده ی آنید. عمر این لوده بازیهایتان به سر آمده. در فضای اینترنت پاسخ دندان شکن رفتارهایتان را گرفتید. مطمئن باشید پاسخ دندانشکن تر مردم در انتظار شما و همه ی کسانیست که راه دشمنی با مردم پیشه کرده اند و در ازای تکه استخوانی با جاسوسی برای وزارت اطلاعات ایران و طراحی وبلاگ و ... به دنبال کندتر کردن حرکت شروع شده ی مردم آزربایجان هستند، میباشد. سوالی که ذهنم را مشغول کرده اینست که چطور می خواهید تمام مردم آزربایجان را عامل بیگانه معرفی کنید؟! لوده بازیهایتان را چگونه برای مردم توجیه خواهید کرد؟اربابانتان تا کی و چگونه حمایتتان خواهند کرد؟ راستی نفر بعدی موجود در لیست 35 میلیونیتان کیست؟
ببینم میتوانم خواهش و درد دل کوچکی هم با شما داشته باشم؟ راستش... راستش از روزی که شروع به تهمت زنی و حمله به بزگان را در دستور کارتان قرار داده اید به پشتکار اوبالی، عالمیت کسکین، معصومیت کامرانی و نجابت زمانی بیشتر از قبل پی برده ام! درست است که مردم زیاد مرا نمی شناسند و از محبوبیت زیادی برخوردار نیستم اما لطفا نام مرا هم در وبلاگ پر از اسپانسرت بیاورید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر