۱۳۹۱ مهر ۶, پنجشنبه

منصوبین بی غیرت مرکزیت ،چرا نسبت به تحریف کتابهای درسی ساکت هستید؟! ــ تهرانلی

اورمو ایشچیلری :در کتاب درسی ششم ابتدایی شعری از حداد عادل وجود داردکه تبریز را فارس زبان نشان می دهد.فعالین در اینترنت به شدت نسبت به این موضوع حساس بودند  اما منصوبین مرکزیت در مقابل کاملا خودباخته و ساکت اند؟.
آیا چیزی از غیرت ، شرف ، ناموس و اختیار برایتان باقی نمانده ؟
چیزی که وجود دارد  توسعه طلبی آشکار در کتب درسی میلیون کودک ترک  است که تحریفات و نژادپرستی مطلق به خورد ذهنشان می دهند اما چرا در مقابل شما منصوبین ساکت هستید؟مگر شما ترک نیستید؟ مگر تبریز شهر فارس زبان می باشد؟ آمدند و به زبان ما توهین کردند ،تمسخر و تحقیرمان کردند چیزی نگفتید حال به صورت آشکارا در کتب درسی حرف از فارس زبان بودن تبریز می زنند.در حالیکه با وجود میلیونها ترک در تهران و دیگر شهرهای ایران همیشه صداوسیمای آن مناطق برنامه فارسی پخش می کند و از پخش برنامه ترکی امتناع می کند حتی قبول نمی کند که ترک در مناطق دیگر وجود دارد اما با نهایت گستاخی آموزش پرورش شعری از نژادپرستی و توسعه طلبی را در کتابهای کودکانمان چاپ می کند آیا نمی خواهید واکنش نشان دهید؟ سکوتتان تا کجا ادامه خواهد داشت تا مرز نابودی هر چه داشتیم و داریم؟
 اینکه کسی در مجلس ایران باشد و ادعای چنین توسعه طلبانه داشته باشد نشان از بی اختیار بودن و بی غیرت بودن شماست.اگر در کشور دیگری چنین اتفای می افتاد فرد خاطی از تمام مناصب حکومتی و
دولتی عزل می شد اما می بینیم که با سکوت مرگبار و سمی شماها  منصوبین بی غیرت که هیچ ارزش برای خود و همزبانان خود قایل نیستید  حداد عادل در طویله مجلس مشغول چراست.این تقصیر شماست که چنین شخصی با این ادعا تاکنون در مجلس نشسته اگر شما اعتراض داشتید  اگر غیرت و ناموس برایتان مهم بود الان این شخص به ریش ترکها نمی خندید.
جنابان منصوبین ،اگر امروز کاری نکنید به خدا فردا روزگارتان سیاه است .شما روزیتان از همین آزربایجان جنوبی است اگر ادعاها همینطور بدون اعتراض تداوم یابند دیگر حتی به شما ها اجازه حضور نخواهند داد و افرادی از مناطق فارس و فارس زبان به جای شما خواهند گمارد.حفظ ظاهر کنید و اعتراض کنید به این توهین و توهینهای که سروته ندارند و هر روز بیشتر می شوند.
کاریکاتور پیامبر و این ادعاها هیچ تفاوتی ندارند
کاریکاتور پیامبر و فیلم موهنی که برای توهین به اسلام ساخته شده ارزشهای ما مسلمانان را هدف قرار داده بود .امروز همین شعر در کتب درسی مانند کاریکاتور و فیلم است و همان ارزشهای را هدف قرار داده که به آنها اعتقاد داریم. ترک بودن آزربایجان جنوبی بر کسی پوشیده نیست ادعاها توسعه طلبانه و نژادی اند.اگر اعتراض نکنید یعنی به کاریکاتور پیامبر اعتراض نکردید یعنی ارزش ها برایتان مهم نیست.این ادعا کاملا  برنامه ریزی شده است و باید منتظر ادعاهای جدید باشیم و اگر اعتراضی امروز شکل نگیرد همان بلای خواهد آمد که سر دریاچه اورمیه ،سر زبان ترکی ، سر مخالفت مجلس با تسریع بازسازی  و.. آمد .در همان قضایا باز شما منصوبین سکوت کردید و متضرر اصلی قضایا  مردم شدند.سر قضیه زبان ترکی سکوت کردید حالا میلیونها ترک از خواندن و نوشتن زبانشان عاجزند ،سر قضیه دریاچه اورمیه سکوت کردید 60 درصد دریاچه اورمیه خشک شده است اینبار سکوت نکنید دیگر چیزی نمانده است.
حداد عادل باید به خاطر همین گستاخیش از تمام مناصب حکومتی عزل شود.باید تمام کتب مورد بازبینی قرار گیرند و مفاد نژادپرستانه آن کاملا حذف شوند.ما میلیونها ترک حق داریم نسبت به مفاد دروس تحصیلی کودکان خود اظهار نظر کنیم و اعتراض داشته باشیم این حق ماست و هر کس حق خود و جامعه خود را نادیده بگیرد خائن است.ادعای مطرح شده در کتب درسی  با منافع و ارزشها ما میلیونها ترک در تضاد است و آینده ی برای ما قایل نیست  اعتراض برای تغییر حداقل کاریست که می توانیم انجام دهیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر