۱۳۹۱ شهریور ۲۲, چهارشنبه

روستاهای بخش آبش احمد در محاصره نیروهای یگان ویژه حکومت ایران

اورمو ایشچیلری :بر اساس اخبار و گزارشات رسیده ، اهالی روستاهای موتالیق و قالا کندی و آبش احمد در چند روز اخیر بشدت از طرف نیروهای یگان ویژه حکومت ایران مورد حمله قرار گرفته و دستگیر شده اند .ماجرا از این قرار می باشد که فردی سپاهی با نام فتحی پور نماینده پیشین مجلس با همکاری مافیای سپاه از مدتها قبل اراضی روستائیان را غصب کرده و ساختمان جدیدی برای آبگرم موتالیق در همان اراضی احداث نموده است .روستائیان که سالیان درازی از آبگرم منطقه خود بهره می برده اند اینک باید هزینه گزافی برای استفاده از آن بپردازند .استاندار آذربایجان شرقی برای افتتاح ساختمان جدید به روستای موتالیق می رود . اهالی روستاهای نامبرده به اصرار با استاندار ملاقات کرده و عواقب تاثیر گذار بد اقتصادی افتتاح ساختمان جدید را بیان می کنند .استاندار اظهار می کند که در احداث ساختمان فوق هیچ نقشی نداشته و دستوری برای توقف آن نیز نمی تواند صادر کند . در حین این گفتگو و جواب ،
مردم با حمله نیروهای یگان ویژه مواجه می شوند . نیروهای یگان ویژه با باتوم به مردم حمله کرده و با شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی باعث ایجاد رعب و وحشت در میان کودکان و زنان و پیران روستاها بخش آبش احمد می شوند . در این یورش شماری زخمی شده و کودکان بسیاری نیز هنوز از عواقب گاز اشک آور رنج می برند .گزارش فوق حاکیست که افراد زخمی شده از حمله نیروهای یگان ویژه ، برای مداوای خود از ترس دستگیری در مراکز بهداشتی ، به شهرهای مجاور پناه برده اند . . با گذشت چند روز هنوز بخش آبش احمد در محاصره نیروهای یگان ویژه قرار داشته و جو خفقان شدیدی بر منطقه حاکم بوده و هرعکس العمل اهالی روستاها بشدت سرکوب می شود.
لازم به یاد آوریست که در یک ماهه اخیر این دومین بار می باشد که منطقه قاراداغ آزربایجان بطور آشکارا و غیر انسانی از سوی حکومت ایران مورد ظلم واقع می شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر