۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

دولت دزد و مجلس دزد همدیگر را شانتاژ می کنند - اسناد

اورمو ایشچیلری :به گزارش خبرنگار «بازتاب»، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم و نهم پس از آنکه داماد وی به عضویت هیات مدیره یکی از شرکت های مهم وزارت صنایع در نیامد، وزیر صنایع را آماج سنگین ترین حملات خود قرار داده است.
 همزمان با این تقلاها، ارسلان فتحی پور علیه وزیر صنایع مصاحبه کرده و او را حتی در حد مدیر یک مرکز کوچک نیز ندانسته و گفته: از نظر ما ایشان اصلا توانایی مدیریت یک مکان و جامعه کوچک را هم ندارد و ما قطعا بحث
استیضاح غضنفری را با ابزاری که مجلس دارد ، کلید خواهیم زد.


اما خبرنگار «بازتاب» سندی را به دست آورده است که نامه ای خطاب به محمود احمدی نژاد پرده از تلاش وی برمی دارد و احمدی نژاد که اخیرا روابطش با این نماینده کمرنگ شده، به وزیر صنایع اکیدا دستور می دهد هر گونه انتصاب را باید با وی هماهنگ کند.


نویسنده این نامه از این گونه فشارها شکوه به رئیس دولت برده و احمدی نژاد هم خطاب به وزیر صنایع، پاسخی محکم می دهد.




به تعبیری این گونه انتصابات و همچنین امتیازات داده شده به نمایندگان و اشخاص باید از کانال رییس دولت بگذرد.

با این وصف باید دید این گونه انتصابات بر اساس شایستگی و لیاقت و تخصص و تجربه انجام می شود یا فشارهای نمایندگان و مسوولان مجلس و متاثر از روابط شخص رئیس دولت با نمایندگان و فشارآورندگان یا ملغمه ای از همه اینها؟

جالب تر آن که جناب فتحی پور که اکنون به شدت مدعی ناکارامدی و بی لیاقتی دولت شده است، بنا به گزارش رسانه ها، به هنگام رای اعتماد به دولت دهم در مجلس هشتم، در یک جلسه افطاری در رستورانی مجلل اقدام به لابی برای گرفتن رای کرده بود که افشای آن اقدام در سایت «آینده نیوز» با تکذیب شدیدوی همراه شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر